Фільтри масло-осушувачі серії L

- Немає в наявності
Ціну уточнюйте
- +380 (93) 095-11-11
- +380 (66) 095-11-11
Фільтри масло-осушувачі серії L призначені для промислового очищення стисненого повітря від твердотільних забруднень, води і масла.
МАГІСТРАЛЬНІ ФІЛЬТРИ МАСЛО-ОСУШУВАЧІ СЕРІЯ L
ФІЛЬТРИ СЕРІЇ L
Загальні положення
Фільтри масло-осушувачі серії L призначені для промислового очищення стисненого повітря від твердотільних забруднень, води, масла та їх аерозолів в магістральних міжцехових і цехових повітроводах. Розраховані на роботу у важких умовах експлуатації, з сильно забрудненими і обводненными магістралями. Служать для запобігання накопичення забруднень у робочих повітроводах і захисту від перевантаження надмірною концентрацією забруднень вхідних цехових фільтрів.
Конструкція і принцип дії
Фільтри масло-осушувачі серії L виконані у вигляді єдиного блоку, обладнаного для зручності обслуговування, кришкою на шарнірно-відкидних болтах і необхідними технологічними патрубками. Розрахунок, проектування та виготовлення фільтра проводиться у відповідності з вимогами ГОСТ17437, ТУ і по робочим кресленням, затвердженим у встановленому порядку. Фільтри масло-осушувачі серії L функціонально є магістральним масло-вологовідділювачем інерційного типу дії з фільтруючим картриджем. Попередня очищення повітря здійснюється у вхідний відділюючої камері, завдяки різкої зміни напряму руху і зменшення швидкості течії потоку. Потім проводиться очищення від проникаючих частинок і аерозолів у фільтруючому картриджі. Скоагулированые картриджем краплі під дією гравітаційної сили, долаючи сили поверхневого натягу і аеродинамічного опору потоку, переміщуються в відстійник. Відстійник відділений екраном від робочої зони фільтра з метою запобігання виносу забруднень на фильтроелемент. Очищена середовище виходить з судини через вихідний патрубок. Для накопичення забруднень у фільтрі передбачений відстійник в нижній частині корпусу. За окремим замовленням фільтр може комплектуватися пристроєм для періодичного або автоматичного видалення конденсату. Для візуального контролю за величиною падіння тиску на фільтрі можуть бути передбачені відповідні патрубки для установки диференціального манометра.
Фільтроелемент
Корпус фільтра масло-вологовідділювача серії L може бути укомплектований партикулятивными (для очищення від твердотільних забруднень) або коалесцирующими (для очищення від аерозолів) фильтроэлементами. ФЕ патронного типу об'ємної фільтрації. Фільтрувальне середовище — ультратонкі полімерні волокна, структура ФЕ — багатошарова, кількість і розміри волокон відповідно до завдань використання.
Втрата тиску
На ФЕ допускається короткочасний перепад тиску до 0,2 МПа. При постійному перепаді тиску на фільтр масло-влагоотделитель серії L дорівнює 0,15 МПа рекомендується змінити ФЕ. Початковий перепад на ФС не більше 0,01 МПа.
Корозиезащита
Для запобігання утворення в процесі роботи вторинних забруднень всі внутрішні порожнини покриті гальванічним та (або) захисними полімерними покриттями. Матеріал фільтруючого картриджа електро-хімічної та біологічної корозії не схильний. Для захисту від атмосферних впливів епокси-поліефірне зовнішнє покриття корпусу. біологічної корозії не схильний.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Параметр ФС | 03L | 05L | 05L | 1L |
---|---|---|---|---|
Тип корпусу | 219 | 219 | 273 | 273 |
Умовний прохід, DN, мм | 50 | 80 | 100 | 100 |
Робочий тиск, МПа, не більше | 0,8 | 0,8 | 0,8 | 0,8 |
Перевірочний тиск, МПа не менше | 1,0 | 1,0 | 1,0 | 1,0 |
Початковий перепад тисків, не більше, МПа | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
Максимально рекомендована витрата при тиску Р=0,63 Мпа, м3/хв, не більше | 14 | 32 | 50 | 50 |
Абсолютна тонкість фільтрації**, мкм | 1-80 | 1-80 | 1-80 | 1-80 |
Ступінь вологовиділення, %, не менше | 98 | 98 | 98 | 98 |
Вміст олії на виході ФВ, мг/м3, не більше | 0,01 | 0,01 | 0,01 | 0,01 |
Номінальна ємність резервуара для збору конденсату, дм | 5,0 | 7,0 | 12,0 | 12,0 |
Приєднання до магістралі | 50 | 80 | 100 | 100 |
Маса, кг, не більше | 32 | 40 | 60 | 90 |
- Ціна: Ціну уточнюйте